duminică, 22 februarie 2009

AdPrint în prea puţine cuvinte, dar foarte multe senzaţii

Acum fix o săptămână m-am întors de la AdPrint. De cum am ajuns acasă mi-am lăsat lângă laptop, ca să îl am la vedere, badge-ul de la eveniment, pe care scrie "Participant" şi la care mă uit cu drag de fiecare dată.

AdPrint 2009- Creativitate, lume tânără şi foarte tânără, râs, talent, emoţie, notiţe, interactivitate, multe informaţii, fascinaţie- o poveste creată şi povestită Perfect la Poiana Braşov.

Cum a fost un festival care a pus accent pe imagine, cred ar fi potrivit să arăt tot prin imagini ce am simţit şi am văzut acolo.

Au fost momente amuzante:

şi momente în care am fost intens emoţionată sau am văzut lucruri care mi-au dat de gândit:

Am fost nerăbdătoare,:

curioasă:

şi mai ales fericită:

Prea multe de văzut, prea puţin timp? Aceeaşi senzaţie o am şi eu.

Un comentariu:

Oktav spunea...

wonderbra rocks! XD
Tipul cu ochelari cred ca era gay. :)