marți, 7 aprilie 2009

În numele lui Obama, al Fiului şi al Sfântului Duh...

Nu există oră la care să îmi deschid yahoo-ul şi să nu mă întâmpine o ştire cu Obama. Pot să dau sign out de 100 de ori. De fiecare dată când mă conectez, îmi apare o ştire despre locurile în care a fost sau pleacă Obama şi ce a mai spus el. Niciodată despre ce a mai făcut el. (Nu mi se pare să fi făcut altceva în afară de a poza pentru mama-naibii-ştie ce reviste! Îmi pare rău dacă greşesc.)

Mai devreme căutam o fotografie prin calculator şi în folderul "poze aiurea" am găsit asta:















Era ataşată unei ştiri de pe yahoo şi am salvat-o acum câteva săptămâni.
Photoshopată sau nu, ăştia îl transformă pe Obama în Dumnezeu.

...Amin!

2 comentarii:

Laurentiu spunea...

Salut, daca esti interesat de un schimb de link cu http://kaloo.info , astept raspunsul tau!

George Colang spunea...

tare poza:))))