miercuri, 16 septembrie 2009

Ce nu ţi-a dat natura, îţi oferă Internetul.

De când am văzut cu Ştef desenele animate cu fata care putea să fie în mai multe locuri deodată, am zis că vreau şi eu superputerea aia. (Episodul a avut loc acum vreo 15 ani şi niciuna dintre noi nu-şi aduce aminte cum se numesc desenele în chestiune.)

Mi s-a întâmplat de multe ori să simt disperarea de atunci. Ultima dată a fost în weekend, când am strâns pumnii şi mi-am spus cu frustrare: "De ce nu pot să mă bucur de Camp şi de concertul Dub FX în acelaşi timp?" Totuşi, trebuie să mă mulţumesc cu ce am avut: vineri, o noapte în Braşov mai frumoasă ca niciodată şi sâmbătă, un concert magnific. Duminică m-am bestializat cu Inglorious Basterds. \m/

Ei bine, dacă natura nu ne-a făcut omniprezenţi, Internetul s-a ocupat de acest lucru.
M-am alăturat celor care se lasă păcăliţi de iluzia că pot fi pentru totdeauna oriunde, la orice oră.
Uite, acum mă aflu aici, pe facebook şi pe twitter în acelaşi timp!

Niciun comentariu: