marți, 15 septembrie 2009

De la Peña! ¿Tu erai, măi?

Vara trecută, în timp ce veneam cu avionul înspre Bucureşti, am dat peste un print lucrat genial.












L-am găsit în ediţia spaniolă a unei reviste de femei, din care nu îmi amintesc nimic, în afară de reclama de mai sus.

Acum câteva luni am văzut-o din nou pe un blog. De acolo am aflat şi cine este autorul ei: Pablo G. de la Peña, un art director care lucrează în Madrid. Atât de fericită am fost, de parcă mă întâlnisem cu cineva cunoscut după multă vreme în care nu ne mai văzusem!
Zăpăceala mea şi "bunăvoinţa" laptoapei pe care o deţin m-au făcut să pierd datele despre domnul în cauză şi să nu le mai găsesc vreodată. În schimb, azi am descoperit prin cameră o hârtiuţă pe care era scris numele lui.

Regăsirea nu a mai fost aşa emoţionantă, dar a fost la fel de plăcută privirii.

Un comentariu:

o Alice spunea...

Daca ar fi ca pe facebook as da un like! :)