duminică, 5 septembrie 2010

Hypermarket atotputernic


Mare mirare să vezi ce putere au hypermarketurile prin străinătate.

Am găsit la ai mei un catalog Carrefour. Aspect plăcut, hârtie fină la atingere, 55 de pagini împărțite astfel:

pag. 1-9: dedicate exclusiv produselor și serviciilor hypermarketului. (de la benzinării Carrefour, până la gemuri și salate.)

pag. 10-26: zona de reduceri, promisă și pe copertă. Nu știu cât de fericiți au fost producătorii, dar pagini întregi arată -20% reducere pentru fiecare dintre articole.
Ce mi se pare haios e că printre toate conservele, sosurile și băuturile puse pe hârtie apar răzleț și produse Carrefour (iar). Căutarea logo-ului lor e mai spectaculoasă chiar decât "Where´s Waldo?". Uitați mai jos!
De câte ori apare logo-ul Carrefour în această fotografie?












pag. 27-31: cărnuri, banane, legume.

pag. 32- final. revenim cu -20% reducere la produse cosmetice, mobilă, articole de îmbrăcăminte și gadget-uri. Marca proprie rezistă. Aici avem: batiste nazale, deodorant, vopsea lavabilă, baterie de mașină, perne. Pe pagina 52 apare un Modem USB Carrefour, compania oferind și servicii de telefonie mobilă și internet. Totuși, agenția de voiaj care poartă numele hypermarketului nu este menționată în catalog.

Dacă vi se pare că numele lanțului de magazine apare de prea multe ori în text, trebuie să vă uitați pe revistă.

* Post-ul nu a fost scris cu intenția de a face publicitate sau de a critica hypermarketul. Am fost doar surprinsă de cât de ușor se poate pătrunde în nenumărate piețe, atunci când o firmă poartă un anumit nume.

Niciun comentariu: