marți, 8 februarie 2011

În prima zi la Madrid am ajuns la Tribunal

Aeroportul Barajas. Merg la Terminal 2, urc în metrou, schimb după vreo 10 minute și cobor la stația Tribunal. Ce bine, mai am așa de puțin până la hostel!
Dar nu reușesc să ajung prea repede acolo...

Cum intru pe străduța care se ascunde după gura de metrou, văd 2 grafferi desenând obloanele unui magazin. În plină zi, fără să le spună nimeni nimic?! Îmi întorc privirea și văd cum o tipă pictează monstruleți pe un alt oblon. Așa că mă hotărăsc să ajung mai târziu la hostel și să-i întreb pe artiști ce se întâmplă.

Persianes Lliures (în catalană) sau Obloane Libere este o asociație care și-a propus ca arta stradală să aibă mai mult spațiu de expunere. Și cum comercianții vor să ofere mereu ceva nou, asociația le-a propus acestora să-și lase obloanele magazinelor pe perechile de mâini a peste 100 de artiști din diferite țări. Primele culori au curs pe magazinele din Barcelona, iar acum s-a întâmplat și la Madrid.

Și pentru că am vorbit de magazine,trebuie să recomand Kling. L-am descoperit acum două zile și n-am ieșit de acolo fără să-mi cumpăr un puloveraș simpatic.



Și mai multe poze-n link: http://www.facebook.com/album.php?aid=108813&id=1300638111&l=963a5bf809

Niciun comentariu: